Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

ο Πέτρος

















σήμερα απεργούν οι περιπτεριούχοι. ο δικός μου ο περιπτεράς βγήκε στη σύνταξη πριν λίγους μήνες, ειδάλως σήμερα θα πρωτοστατούσε στην απεργία. ο Πέτρος της οδού Μητροπόλεως. μορφή! δεν με άφηνε να πάρω "Ελευθεροτυπία" αν δεν άκουγα τη μομφή του για τον "αστικό τύπο" που διαβάζω. δεν με άφηνε να πάρω ούτε τσίχλες αν δεν έπαιρνε υπόσχεση ότι θα βάλω κάποιο ξηρομερίτικο κλαρίνο στην εκπομπή. χρήματα, αντικείμενα, ακόμη και προσωπικά σημειώματα μου άφηναν στον Πέτρο. ήταν ο πιο δικός μου άνθρωπος στην Πλάκα. μπορούσε να καταλάβει από το απέναντι πεζοδρόμιο τις αλλαγές στη ζωή μου, στα 15 χρόνια του στην ίδια γειτονιά. και με διακριτικό τρόπο, με νοιάξιμο υποδήλωνε την άποψή του στις εκάστοτε επιλογές συνταξιδιωτών στις τελικά μοναχικές μου πλεύσεις. η μέρα ετούτης της φωτογραφίας ήταν η τελευταία του εργάσιμου βίου του. γλένταγε τη συνταξιοδότησή του μετά από σαράντα χρόνια στο περίπτερο. σήμερα ποιος ξέρει που τρώει το τυράκι του :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: