Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

ανεκπλήρωτα κι ανεπίδοτα...

το ηχητικό ανάλογο του Κωστή Μοσκώφ μέσα μου είναι ο διαπεραστικός ήχος των ζουρνάδων. δίπλα του άκουσα πρώτη φορά ζουρνάδες. παραγγελιά του, να μου παίξουνε, λέει, κατευθείαν στα αυτιά, να ακούσω στην ψυχή μου! αγορά Μοδιάνο, Σαλονίκη...

από σήμερα ο Κωστής Μοσκώφ μέσα μου... θα ανασύρει και τον ήχο του tango. έτσι όπως έσμιξε ένα ποίημά του για την πανσέληνο με ένα Libertango στη "μουσική αυλή των θαυμάτων". το ποίημα απήγγειλε "δια ζώσης" ο Κυριάκος Ν., φίλος κατοπινός του Κωστή, στα χρόνια της Αλεξάνδρειας΄το Libertango ερμήνευσε το κουιντέτο Novitango

τον Κωστή τον θυμάμαι λίγο πριν "φύγει" στη reception του ELECTRA PALACE, στη Σαλονίκη. ήμουν κάπου γύρω για γυρίσματα της "Αιωνιότητας". είπα να περάσω μετά να του σφίξω το χέρι του. δεν τον πρόφτασα. καιρό μετά ένιωθα ένα σκίρτημα στην παλάμη. ανεπίδοτο άγγιγμα...

απόψε σκεφτόμουν ότι το χειρότερο ανεκπλήρωτο ίσως και νάναι το ανεπίδοτο. αυτό που δεν μπορέσαμε ή δεν προλάβαμε να δώσουμε... η δοτικότητα χωρίς αποδέκτη..

Δεν υπάρχουν σχόλια: